ChuWi Forum»Forum Multilanguage group Français Chuwi HI10 ne démarre plus.

Follow Us

Chuwi HI10 ne démarre plus.

[Copy link]

jfskate|Post time:7-4-2017 10:48:55 View:125|Reply:8

Bonjour,

J'ai une Chuwi Hi 10 en dual boot.
Après avoir voulu réinstallé Windows 10 j'ai eu le message suivant : "X: \ windows \ system32>"
Depuis la tablette ne démarre plus.
Lorsque je mets la tablette en charge, je n'ai plus l'indicateur de charge qui s'allume !
Et je n'ai plus accès au bios.
Est-ce qu'il y a une solution à mon problème ?

Merci d'avance pour votre aide.
Reply

Use magic Report

Gajack| Post time 6-28-2017 07:59:55 | Show all posts
Bonjour, j'imagine que ta déjà essayé mais tente de mettre a charger la tablette ~30min et ensuite d'appuyer 3 fois sur le bouton pendant 10sec  pour voir si ta tablette démarre
Chuwi Moderator,

PM me if you have any questions ;)
Reply Support Not support

Use magic Report

emily| Post time 6-28-2017 19:42:36 | Show all posts
maybe you not frash the system successful, can you please press 3 times on the off/on button when you Plug in the power supply, and then press the button for 10 seconds in you forth time to see if you can start the tablet, hope this can help you, http://forum.chuwi.com/forum.php ... hlight=Chuwi%2BHI10
have a good day
Reply Support Not support

Use magic Report

jfskate| Post time 6-30-2017 10:46:32 | Show all posts
Gajack replied at 6-28-2017 07:59
Bonjour, j'imagine que ta déjà essayé mais tente de mettre a charger la tablette ~30min et ensuit ...

Bonjour,

Oui j'ai essayer et toujours rien.

Bonne soirée.
Reply Support Not support

Use magic Report

jfskate| Post time 6-30-2017 10:49:27 | Show all posts
emily replied at 6-28-2017 19:42
maybe you not frash the system successful, can you please press 3 times on the off/on button when yo ...

Hello,

I try all what you havae done.

Alaways nothing.
Reply Support Not support

Use magic Report

emily| Post time 6-30-2017 18:23:40 | Show all posts
jfskate replied at 6-30-2017 10:49
Hello,

I try all what you havae done.

ok, could you please contact their customer service : service@chuwi.com, have a good weekend
Reply Support Not support

Use magic Report

jfskate| Post time 7-1-2017 03:05:32 | Show all posts
emily replied at 6-30-2017 18:23
ok, could you please contact their customer service : , have a good weekend

I have already sent an e-mail on June 16 and to this day I am still without answer!
Reply Support Not support

Use magic Report

emily| Post time 7-2-2017 19:14:45 | Show all posts
jfskate replied at 7-1-2017 03:05
I have already sent an e-mail on June 16 and to this day I am still without answer!

hello, i have help you contact the customer service, they will answer you today, have a good day
Reply Support Not support

Use magic Report

mouaisien| Post time 7-4-2017 10:48:55 | Show all posts
Je ne voudrais pas te démoraliser, mais il m'est arrivé la même mésaventure avec la mienne. is avoir abimé la carte mère en voulant désceller une puce... donc tant pis pour moi...
Par contre, dis nous si, lorsque la tablette est raccordée au secteur, elle te semble chauffer, au dos, de mémoire, du coté droit? Si c'est le cas, il me semble qu'elle devrait être récupérable en flashant le bios avec les outils adaptés, pince, logiciel etc.
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Quick Reply To Top Return to the list