Help delete partitions of Hi8, do not let windows10 install, incomplete memory - Chuwi Hi8 - ChuWi Forum - Forum.chuwi.com
ChuWi Forum»Forum Chuwi Tablet Discussion Chuwi Hi8 Help delete partitions of Hi8, do not let windows10 ...

Follow Us

Help delete partitions of Hi8, do not let windows10 install, incomplete memory

[Copy link]

Alfredov|Post time:6-29-2017 10:43:58 View:218|Reply:3

Edited by Alfredov at 6-29-2017 10:32

Hello format my chuwi hi8 him erase all the partitions and when it tries to install windows 10 he says insufficient space to me to install windows 10, since of them 29gb of memory that tape-worm only shows 7gb available, something happened with his internal memory helps not that to do, since I Recover the remaining 7gb that got lost. Postscript I translated the Englishman I speak Spanish.

Original version
Hola formatee mi chuwi hi8 le borre todas las particiones y cuando trate de instalar windows 10 me dice espacio insuficiente para instalar windows 10, ya que de los 29gb de memoria que tenia solo muestra 7gb disponibles, algo sucedió con su memoria interna ayuda no se que hacer, como Recupero los 7gb restantes que se perdieron. Posdata traduje al ingles yo hablo español.
Reply

Use magic Report

manonegra222| Post time 6-28-2017 23:44:07 | Show all posts
Hola Alfredo:

En principio el idioma no va a ser un problema porque yo soy español.

Me dices que has borrado las particiones. Si es así, cuando arrrancas desde el pen para instalar Windows en la pantalla que te sale y te pregunta dónde quieres instalarlo saldrá la unidad C, sin particiones y hay una opción de instalar en el espacio sin asignar de la unidad. Es ahí dónde debes marcarlo.
Si tienes alguna duda, envíame un mensaje o contesta a este hilo. Recuperarás sin duda tu tablet
Chuwi Moderator
Reply Support Not support

Use magic Report

Alfredov| Post time 6-29-2017 10:33:09 | Show all posts
no escribí bien el problema te invito a leer la correción solo tengo 7gb de memoria no  se que le paso a los otros 22gb ayudame por favor

Use magic Report

manonegra222| Post time 6-29-2017 10:43:58 | Show all posts
Te contesto en el foro español
Chuwi Moderator

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Quick Reply To Top Return to the list