HiPad Air Keyboard do not connect

Compré el combo tableta, teclado y lapiz. Los primeros tres meses todo funcionó bien. Ahora el teclado ya no funciona.

Notas:

  • El teclado tiene bateria
  • El Bluetooth de la tablet está activado
  • Los indicadores led de el teclado funcionan
  • El teclado no aparece entre los dipositivos que puedo conectar a wifi. No aparece en la tabla, no aparece en ningún dispositivo cercano, dígase computadora o teléfonos varios.
  • He tratado “reiniciar” el teclado con algunos métodos que funcionan en otros teclados de este tipo. Por ejemplo apretando y sosteniendo los botones de las cuatro esquinas.

Contacté a Chuwi mediante este correo: store@chuwi.com
Les expliqué la situación y su respuesta fue que comprara un nuevo teclado (no se si entendieron la situación).

Alguien ha pasado por esto? Hay alguna solución?

I bought the tablet, keyboard and pencil combo. The first three months everything worked well. Now the keyboard no longer works.

Notes:

  • The keyboard has battery
  • The Bluetooth of the tablet is activated
  • LED indicators on the keyboard work
  • The keyboard does not appear among the devices that I can connect to wifi. It does not appear in the table, it does not appear on any nearby device, say computer or various phones.
  • I have tried to “reset” the keyboard with some methods that work on other keyboards of this type. For example, pressing and holding the buttons at the four corners.

I contacted Chuwi via this email: store@chuwi.com
I explained the situation to them and their response was to buy a new keyboard (I don’t know if they understood the situation).

Has anyone been through this? Is there a solution?