알리 익스프레스에서 주문한 분들은 그냥 디스풋으로 환불박고 탈출하세요

여기 포럼/고객지원 담당인 불쌍한 스페인 친구는 아무것도 모르고 해결책을 못 줌
영어권 형님들은 그냥 클럭 제한 없애거나 고급 메뉴 설정 있는 바이오스 업데이트만 내놓으라고 하는 데도 아무튼 우리는 아무것도 못한다고 하는 꼴 보면 진짜 시간 낭비임
얘말고 N100 PC가 없는 것도 아니고 할인 행사로 맨날 싸게 풀리니까
그냥 CHUWI한테 기대를 접고 빨리 탈출하는 거 추천함

1 Like

Thank you for your message.
Is not that we do not know anything. There are many departments in collaboration to support all users around the world. I am sure when you go to other brand most of them wont even try to create an update for just 6 people.We read also opinions from other brands online. At least we have a support forum, we also answer emails, and also read social media. Is not something that can be done as easy as it seems. Every time there is a complaint we report it and send to the right department. If it can be done it will be provided but if it cannot. It will not.
I am sorry we dissapointed you, but we try our best to solve everything. And sometimes providing new updates is not in our hands.